FAQ

1. Mam problem z płatnością, co robić?

Skontaktuj się z nami mailowo: ilustrografia@gmail.com
Możesz również ponowić płatność przelewem tradycyjnym na poniższe dane:
Ilustrografia Małgorzata Motyka-Karnas
ul. Staromiejska 37
35-231 Rzeszów
NIP: 8133531539
89 1140 2004 0000 3002 8054 2743 (mBank)

2. Jak szybko są realizowane zamówienia?

Dbając o jakość wydruków, każde zamówienie jest realizowane po złożeniu zamówienia, dlatego czas realizacji jest dłuższy niż w normalnym sklepie internetowym, gdzie wszystkie produkty są składowane w magazynie. Opłacone zamówienia wysyłamy do 7 dni roboczych. Paczki docierają zazwyczaj do dwóch dni od daty wysłania. Jeśli zależy Ci na ekspresowej wysyłce, napisz na ilustrografia@gmail.com, zadziałamy najszybciej jak to możliwe!

3. Nie dotarło do mnie potwierdzenie zamówienia.

Skontaktuj się z nami mailowo: ilustrografia@gmail.com – upewnimy się, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane.

4. Czy produkty na stronie są dostępne od ręki?

Produkty są drukowane i tworzone po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie prowadzimy magazynu wydruków. Wyjątkiem są produkty na promocji, które są gotowe do wysyłki od ręki.

5. Chcę zwrócić towar, jak mam to zrobić?

Zajrzyj do zakładki “Zwroty i reklamacje”. Znajdują się tam informacje co należy zrobić w takiej sytuacji.

6. Dostałem uszkodzony towar, co mam zrobić?

Prześlij nam informację ze zdjęciem uszkodzonego produktu na: ilustrografia@gmail.com. Skontaktujemy się z Tobą i na pewno coś zaradzimy.

7. Czy realizujecie produkty na zamówienie?

Prześlij zapytanie na ilustrografia@gmail.com ze specyfikacją zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą czy jesteśmy w stanie zrealizować ten produkt oraz podeślemy jego wycenę.

8. Czy wysyłacie za granicę?

Poinformuj nas w wiadomości mailowej, które produkty chciałbyś zamówić oraz wskaż miasto dostawy z kodem pocztowym – w odpowiedzi prześlemy koszty wysyłki i poinformujemy o dalszych krokach.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

10. Nie mogę się zalogować.

Przy problemach z logowaniem upewnij się, że wpisywana nazwa użytkownika (lub adres e-mail) i hasło są wpisywane poprawnie. Czasami małe i wielkie litery potrafią nieźle namotać.
Jeśli to nie działa, możesz również skorzystać z funkcji „Nie pamiętasz hasła”. Po wysłaniu formularza na Twój adres mailowy zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca ustalenie nowego hasła.

Jeżeli nadal nie udało Ci się zalogować, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na ilustrografia@gmail.com.