ZWROTY I REKLAMACJE

CHCĘ ZWRÓCIĆ/ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT, CO ROBIĆ?

Możesz zwrócić swoje produkty, pamiętaj jednak, że produkt powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, aby zwrot został zatwierdzony. Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację.
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci w zwrocie lub reklamacji:

1. Daj nam znać.

Poinformuj nas mailowo na ilustrografia@gmail.com, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt. Wpisz swój numer zamówienia oraz, jeśli chcesz go zareklamować, napisz powód reklamacji (możesz dołączyć zdjęcia). W mailu zwrotnym poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania i/lub rozpatrzeniu reklamacji.

Niezgodność barw wydruku z barwami zdjęcia na monitorze nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń prac w transporcie mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki w obecności kuriera.

2. Bezpiecznie zapakuj paczkę.

Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Zapakuj produkt w sposób, który uniemożliwi jego zniszczenie podczas przesyłki. Najlepiej odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony.

3. Odeślij zamówienie.

Odeślij zamówienie na adres:
Ilustrografia
Małgorzata Motyka-Karnas
ul. Staromiejska 37
35-231 Rzeszów

4. Zwrot pieniędzy.

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto bankowe, które wskazałeś w formularzu. Nie zwracamy kosztów zwrotu Przedmiotu.
Reklamacje:
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.
Przy uznanej reklamacji koszty przesyłki reklamowanego produktu pokrywamy my. Przy nieuznanej reklamacji koszty przesyłki pokrywa kupujący.